Time changes

Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Revival pt.2

Av Natta - 4 september 2010 20:47

Illa att två inlägg tätt inpå varandra har samma namn och att de är så lång ifrån varandra. Jag tänkte ge bloggandet en till chans. Jag kan behöva skriva av mig då och då.


Anledningen till att jag inte har skrivit i sommar är för att jag inte har haft tid egentligen. Jobbat lite och sen var det Turkiet i 2 veckor. Resan blev en sista minuten, vi drog veckan efter att vi bokat flygbiljetter. Kort varsel enligt mig. Jag måste nästan ha en månad på mig för att planera inför resan, haha.


Skolan har börjat igen och jag är ÄNTLIGEN inne på sista året.

Nu är det bara jag och White kvar av vår lilla kvartet. Maria och Oscar går om. Men man ser dem ju forfarande så det är chill.

Har beslutat mig att ge gärnet detta år, no slacking! Men de planerna grusas då vi inte har fått några läxor än och snart har skolan hållt på i en månad.


Projektarbeten är på G också... Har ingen aning om vad jag vill göra och det är ILLa.


  En bild som jag tog i Turkiet. Jag längtar tillbaka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 1 september 2011 23:13


Bloggpaus deluxe! Inte för att folk bryr sig om jag skriver här eller inte. Speciellt inte de senaste inläggen. Jag gick så långt ifrån mitt happy-go-lucky sätt som det går. Men nu är det ändring på det. Time changes! Jag mår lite bättre än tidigar...

Av Natta - 31 maj 2011 20:44

Ingen behöver läsa detta, jag skriver det bara för att jag behöver få det ur mig.I söndags, den 29e maj på morsdag förlorade min morbror kampen mot cancer. För 4 år sedan så fick han diagnosen malignit melanom, hudcancer. Han genomgick operationer oc...

Av Natta - 19 januari 2011 20:39

Godkväll kära dödliga och tomtar. Den här dagen har varit lång och jobbig med inslag av skratt. Morgonen bestod av beslutångest om ifall jag skulle ta en dusch eller inte. Slutade med att jag tog en dusch runt 10 i 7. Då brukar jag klä på mig och s...

Av Natta - 17 januari 2011 16:41

Folk klagar på för lite aktivitet här så jag slänger väl in ett inlägg. Sen jag skrev sist så har det inte hänt mycket, jullovet har kommit och gott utan några större händelser. Jag har för det mesta legat hemma och bara chillat galet. Nyårsafton v...

Av Natta - 22 december 2010 23:08

Idag fick jag äntligen jullov, woho! Avslutningen var tråkig, jag gillar inte att lyssna på folket som sjunger i aulan. Typ bara en massa ettor. Tyvärr men snubben som sjöng idag lät verkligen inte bra någonstans. Men tjejen som sjöng däremot.. Hon...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards