Time changes

Alla inlägg under januari 2011

Av Natta - 19 januari 2011 20:39

Godkväll kära dödliga och tomtar.

Den här dagen har varit lång och jobbig med inslag av skratt. Morgonen bestod av beslutångest om ifall jag skulle ta en dusch eller inte. Slutade med att jag tog en dusch runt 10 i 7. Då brukar jag klä på mig och sminka mig. Kom alltså iväg lite senare men kom bara ca 10-15 minuter sen till lektionen. Inte så farligt. Gjorde ingenting speciellt på lektionen dock. Kollade på Ugglor i Mossen (bästa parodin på youtube), Simon's cat och japanska gameshows. Jag orkade inte med någonting annat. Vi tog lunch i typ en och en halvtimme. Det var nice. Sen gick jag och White tillbaka till lektionen för vi skulle iväg på någon utställning ute på Waldermarsudde. Segt.
När vi klev på spårvagnen i kungsträdgården så satte jag mig ner precis innanför dörrarna, White kom in efter lite segt sådär. Sen ställde han sig precis framför mig och såg sig omkring efter mig. Trots att jag vinkade så såg han inte. Var tvungen att peta på honom.

är vi väl kom ut på Djurgården så pekade jag ut alla husen jag skulle ha då jag väl tar över världen. Finns massor där.

Kommer till utställningen och det första, och intressantaste jag ser på hela utställningen, är en kille som jobbar där. Han är typ i 25 års åldern och gorgeous. Det gillar vi.

Det var fullsmockat med gamlingar. Överallt. Jag fick panik. xD

Av Natta - 17 januari 2011 16:41

Folk klagar på för lite aktivitet här så jag slänger väl in ett inlägg.

Sen jag skrev sist så har det inte hänt mycket, jullovet har kommit och gott utan några större händelser. Jag har för det mesta legat hemma och bara chillat galet. Nyårsafton var inte den bästa, jag var sjuk och stannade hemma. Men fick grym mat och spela på brorsans Wii så lite nöjd var jag.

  Första veckan efter jul är avklarad, ingenting speciellt hände. Skolan var som vanligt. Det var skönt att få träffa folk igen fast man kan klara sig utan vissa idioter.

  På fredag fyller lilla Maria 19 så det blir utgång till Harry B James. Får se hur jag kommer må då, ska på begravning den dagen också. Så anting är jag partyprinsessa eller ett litet emo, vi får se. Hoppas att jag kan hålla humöret uppe en aning iaf.


Dagen: Spelat pokémon på formen,*nörd*, och klagat på en inkompetent far som inte visste hur man gjorde med sin egen bil. Den bilen hade för övrigt det konstigaste larmet jag hört. På filosofin var det de sista redovisningarna som gjordes, jag har inte gjort men behöver inte göra heller, hihi. Min lärare säger att jag redan på lektionerna har visat att jag kan prata mycket. Vart hon fått det ifrån det har jag ingen aning om för jag snackar knappt på lektionerna om det inte gäller annat än just filosofi. Hon säger även att jag ligger på ett VG, jag är fett STOLT!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards