Time changes

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Natta - 11 februari 2010 20:58

 


Såg nyss första avsnittet av The Vampire Diaries. Helt okej om det inte vore för alla Twilight vibbar man fick. Vampyr blir kär i människa, sånt shit. Synd att typ allt som har med vampyrer har en sån känsla nuförtiden. Men men, får se hur denna serie utvecklar sig. Är den tillräckligt bra kanske man kan ta och läsa böckerna, tihi.

Av Natta - 11 februari 2010 18:30

Jag är äckligt mätt, blehe. Det blev pizza till middag för att mina föräldrar är för lata för att laga ordentlig mat. Ville inte ha pizza men vafan, hade inget val.

Skoldagen var seg. Åkte till armémuseumet på historian. Det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Guiden jag, Maria & White fick visste hur man skulle få lyssnaren engagerad och inte uttråkad, haha. Bra det. Sen tycker jag att historia inte är så tråkigt utan ganska kul. Efter att jag nämnt det kollade guiden ganska mycket på mig efter att hon frågat något. Visst svarade jag på detmesta men annars kollade jag bort, haha. Efter visningen så var Maria tvungen att påpeka att hon tyckte att giuden var snygg/söt. Maria är bisexuell nu kom vi fram till.
Psykologin sög! Vi hade mr. Torrboll med de extremt biffiga musklerna på överkroppen. Det var ganska nasty. Jag fick nått psykbryt i slutet på lektionen och satt och skrattade för mig själv eller plågade Maria.
Värd dag asså.

Ovido - Quiz & Flashcards