Time changes

Alla inlägg under september 2011

Av Natta - 1 september 2011 23:13

Bloggpaus deluxe!

Inte för att folk bryr sig om jag skriver här eller inte. Speciellt inte de senaste inläggen. Jag gick så långt ifrån mitt happy-go-lucky sätt som det går. Men nu är det ändring på det. Time changes! Jag mår lite bättre än tidigare, men får små depp attacker, men jag lever med det.


Mycket har hänt sedan sist. Jag tog studenten, varit på 2 begravningar, festat galet, varit med Maria hur mycket som helst, klämt in 2 jobbdagar och varit i Malmö i 11 dagar. Ruggit bra sommar må jag säga!


Malmö var bäst. Liten stad med nära till allt.Man kan gå typ överallt. Mer än vad man kan säga om Stockholm. Här måste man ta tuben/pendeln/bussen w/e för att komma någon vart. Sucks.


Åkte ner dit rätt så spontant bara för att träffa David. Glad I did. Utökade vänskapskretsen med massor av sköna dudes. Även om de kunde vara douchebags ibland, men det var bara kul.

"Bästa filmen asså, Doomsday. Har du sett Doomsday? Den har allt! Mohawks, riddare, slott, zombies, virus. ALLT! Se den, Doomsday."
Det där var allt jag fick höra efter filmkvällen vi hade. Bara för att vi inte kunde komma överens om en film så föreslog jag Doomsday. Jag ångrade mig grovt. xD

Men men, bra samtalsämne.

Malmöfestivalen var helt okej. Blev trött på maten där efter 3 dagar dock. Den var bara fett så man kände sig sjukligt mätt efter halva portionen. Å portionen i sig var oftast ganska liten. 

Föredrog den hemlagade maten som mannen lagade. Det var GÖTT och uppskattat. Moar of that plz.

Men tillbaka till festivalen: Det fanns en massa aktiviteter att göra. Vi gjorde i stort sett inte en enda. Utom Krille. Han stängde in sig i en boll och rullade på vattnet med de andra barnen (han är typ 25-26 bast). Det var kul. Han och Alex bråkade konstant (bröder). Jag har aldrig skrattat så mycket åt bråk i hela mitt liv. Bara jag tänker på det nu så börjar jag skratta.
Jag köpte en jätteful uggla i tyg, en nyckelring med bjällerballs. Den var så fulsöt att jag inte kunde låta bli.
De var inga bra artister som uppträdde heller. Men jag kan i alla fall säga att jag har sett The Ark live innan de disbandar. Yay me.


Gjorde massor i Malmö som jag inte orkar rada upp här för jag börjar bli trött, haha.


     En bild från Malmö som kompensation för det haffsiga slutet, haha.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards